Kurs online Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z zaświadczeniem MEN za 69 zł w P&M Management Group




Oferta

  • 69 zł zamiast 249 zł za kurs online Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta. Nowoczesne techniki sprzedaży + zaświadczenie MEN.

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego P&M Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017 Dz.U. z 2017 r. poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.

Kurs adresowany jest przede wszystkim dla osób, które nie mają na co dzień do czynienia z obsługą klienta, zarówno w punkcie sprzedażowym, usługowym, w biurze, w punkcie obsługi klienta, jak i poprzez rozmowę osobistą czy telefoniczną z klientem. Kurs polecany jest także dla osób, które chcą nauczyć się pozyskiwać i przyciągać nowych klientów oraz zatrzymać stałych.

Program kursu:

  • Podstawowe zagadnienia z zakresu obsługi klienta.
  • Rola i cechy profesjonalnego sprzedawcy.
  • Nastawienie sprzedawcy do klienta i jego efekty dla sprzedaży.
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta.
  • Motywy zakupów. Typy klientów.
  • Sposób i proces podejmowania decyzji o zakupie prze klienta. Metody wpływania na decyzję klienta.
  • Przygotowanie sprzedawcy do rozmowy z klientem.
  • Czynniki sprzyjające osiąganiu sukcesu: wiedza o produkcie / usłudze, argumentacja.
  • Stres, odmawianie podczas obsługi klienta.
  • Etapy rozmowy efektywnej sprzedażowej: powitanie, prezentacja, umiejętne zadawanie pytań, umiejętne słuchanie, wstępne ustalenia.
  • Metody prezentacji produktu / usługi.
  • Dbałość o komfort i dobre samopoczucie klienta podczas rozmowy sprzedażowej.
  • Błędy popełniane przez sprzedawców podczas rozmowy sprzedażowej.
  • Rola komunikacji w procesie sprzedaży między sprzedawcą a klientem.
  • Zachowania i sposoby poprawy technik sprzedaży.
  • Metody zachęcające do zakupu (reklama i marketing produktu w mediach i działania pozareklamowe) oraz ich wpływ na klienta.
  • Czynniki wpływające na opinię klienta i decyzję o zakupie.
  • Podstawowe zasady telefonicznej obsługi klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi klientami oraz wątpliwościami i zastrzeżeniami klienta.
  • Zasady poprawiania kontaktu z niezadowolonymi klientami.
  • Zamykanie sprzedaży i obsługa po sprzedaży (utrzymanie klienta).
  • Metody pozyskiwania klientów i szukanie nowych kontaktów.

Sposób i forma ukończenia kursu:

Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:

  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.

Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.

Dodatkowe informacje:

  • Czas kursu: 60 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.

W skrócie

Dzięki wiedzy zdobytej na kursie, kontakty z klientami stają się bardziej profesjonalne i efektywne, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje konto.
Dodatkowe informacje:po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie, egzamin i przesyłkę.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: [email protected] wraz z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu oraz wypełnionym zgłoszeniem na kurs. Po przesłaniu kompletu dokumentów (groupon + zgłoszenie na kurs) klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej terminie 24 godzin.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

naprezent

249 zł od 69 zł
Rabat w wysokości: 72%
Oszczędzasz: 180 zł
Oferta ważna do: bezterminowo
Oferta z: Groupon
Przejdź do oferty


Strona firmowa