Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt DW U Staszla spełnia standardy Triverna
DW U Staszla położony jest w malowniczej miejscowości Bańska Wyżna, w niedalekiej odległości od Zakopanego. Wyjątkowe walory przyrodnicze i świeże czyste powietrze to niewątpliwe zalety tej okolicy. To idealne miejsce na ucieczkę od szarej codzienności i zgiełku miasta. Położenie blisko zimowej stolicy Polski zapewnia liczne atrakcje i szybki dojazd do najlepszych tras narciarskich. Piękne górskie widoki na Tatry oraz Gorce, Pieniny czy też Babią Górę zachwycą każdego.
Dla gości zostały przygotowane komfortowe pokoje, urządzone w eleganckim stylu z dbałością o detale. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową. W niektórych pokojach znajduje się balkon, z którego rozpościera się niezapomniana panorama Tatr.
Kuchnia w U Staszla opiera się regionalnych przepisach, co przybliży gościom tutejsze tradycyjne smaki. Codziennie podawane są wyśmienite śniadanie w formie urozmaiconego bufetu. Przyjazna atmosfera i przytulne wnętrza uprzyjemnią każdy posiłek.
Osoby pragnące relaksu i odprężenia mają do dyspozycji specjalnie przygotowaną strefę relaksu. Znajduje się tam wyjątkowe „Gorące Mocydełko” czyli 5-osobowe jacuzzi, które doskonale relaksuje i dobroczynnie wpływa na organizm. Oprócz tego warto wybrać się na sesję w saunie fińskiej, która wspaniale oczyszcza ciało i odpręża. Osoby dbające o kondycję mogą skorzystać z dobrze wyposażonej siłowni.
Dla najmłodszych gości przygotowano salę zabaw, wypełnioną po brzegi ciekawymi i rozwijającymi kreatywność zabawkami. Dzięki temu rodzice mają trochę czasu dla siebie i mają pewność że dzieci będą bezpieczne. W pogodnie dni dzieci mogą bawić się na zewnętrznym placu zabaw, boisku do piłki nożnej i siatkówki lub zagrać w tenisa stołowego.
W wolnym czasie można wypocząć w izbie regionalnej lub zorganizować grilla w szałasie z kominkiem.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.12 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
14 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Na jakość tutejszego powietrza wpływa fakt, że domy w Bańskiej Niżnej korzystają w wody geotermalnej do ogrzewania, która pochodzi z okolicznego odwiertu. Redukuje to ilość niekorzystnych substancji w powietrzu.
Niedaleko miejscowości znajdują się baseny termalne, które dzięki swoim wyjątkowym właściwościom przyciągają wielu turystów. Najbliżej znajdują się Termy Szaflary i Gorący Potok, nieco dalej można wybrać się do term w Zakopanem i Białce Tatrzańskiej.
Bańska Wyżna to także świetna baza wypadowa dla fanów narciarstwa. Tutejsze wyciągi i ośrodki narciarskiej znajdują się w odległości około kilkunastu kilometrów. Najbardziej znane to te w Białce Tatrzańskiej, Bukowinie Tatrzańskiej, Zakopanem i w Nowym Targu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dom Wypoczynkowy U Staszla, ul. Szlak Papieski 36, 34-424 Szaflary, NIP: 7361059337
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest DW U Staszla. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!