Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Liburnia spełnia standardy Triverna
Pokoje urządzone są w klasycznym stylu i utrzymane w jasnych barwach. W wyposażeniu jest telewizor z płaskim ekranem, klimatyzacja, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz prywatna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną.
Wnętrza hotelowej restauracji utrzymane są w nowoczesnym stylu. Serwowane są tu potrawy regionalne oraz dania kuchni fusion. Na oczach gości przygotowywana jest pizza wypiekana w oryginalnym piecu opalanym drewnem.
Dla aktywnych przygotowano mini siłownię fitness.
Hotel zapewnił też rozrywkę w postaci stołu do bilarda oraz wypożyczalni rowerów i sprzętu do nordic walking.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:30Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
Położenie geograficzne Cieszyna sprawia, że jest to ciekawy punkt turystyczny i dobra baza wypadowa na dalsze wycieczki, ponieważ graniczy z Republiką Czeską, z którą połączony jest trzema mostami, w tym jednym o wyjątkowej architekturze w kolorze różowym. Niedaleko także do Ustronia - 10km i Wisły - 15km.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Liburnia Hotel & SPA Sp. z o.o., ul. Liburnia 10, 43-400 Cieszyn, NIP: 5482663427
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Liburnia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!