Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Malowniczo położone w dolinie Białego Dunajca Szaflary były niegdyś wsią królewską. W średniowieczu w miejscowości znajdował się nawet zamek. Wówczas też powstała parafia św. Andrzeja Apostoła, której obecną siedzibą jest XIX-wieczny kościół z okazałą neogotycką wieżą.
Dziś wielu przyciągają tutaj umiejscowione obok siebie kompleksy termalne: zespół basenów „Termy Szaflary” oraz kąpielisko termalne z leczniczą wodą siarkową „Gorący Potok”. Wieś znajduje się na skraju Kotliny Nowotarskiej, pomiędzy Tatrami i Gorcami, umożliwia odbywanie górskich wycieczek. Przez Szaflary prowadzi zielony szlak pieszy, którym w jedną stronę można przez Czerwienne i Ząb z pięknymi widokami dojść do Zakopanego albo odbić na Gubałówkę. W drugą stronę można wybrać się przez Gronków i Nową Białą do doliny pięknej rzeki Białki i dalej na malowniczy Spisz.
Co robić w Szaflarach?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: F.H.U. MIGIEL s.c. Bartłomiej Migiel, Joanna Migiel, Zakopiańska 39A, 34-424 Szaflary, NIP: 7352772478
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Przy Termach. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".