Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotton Hotel spełnia standardy Triverna
Trzygwiazdkowy hotel Hotton jest położony w Gdyni, w atrakcyjnej lokalizacji: 5 minut pieszo od ścisłego centrum miasta, 250 m od morza i około kilometr od plaży. Jego lokalizacja w biznesowo-finansowej dzielnicy, jednocześnie niedaleko od najważniejszych turystycznych miejsc w mieście sprawia, że to idealne miejsce zarówno dla gości biznesowych, jak i tych szukających w Gdyni odpoczynku i ciekawych miejsc. Hotel oferuje wygodne pokoje i wyżywienie dla gości (śniadania i obiadokolacje), a także restaurację i bar.
Wszystkie pokoje i apartamenty wyposażono w smart TV, dostęp do Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minilodówkę, sejf. W prywatnej łazience znajduje się prysznic lub wanna, ręczniki, suszarka do włosów. Apartamenty składają się z dwóch pomieszczeń: sypialni i pokoju dziennego. Znajdująca się w nim sofa może służyć jako dodatkowe miejsce do spania.
W hotelu znajdują się dwie restauracje. Restauracja Bucatti przygotowuje dla gości śniadania w formie bufetu i obiadokolacje serwowane. Restauracja i bar Calipso podaje dania i napoje z karty. Znajdziemy tu zarówno potrawy kuchni polskiej, jak i włoskiej oraz amerykańskiej (burgery). W sezonie warto skorzystać ze stolików na zewnątrz.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
28 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
36 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Wyjątkowość Gdyni polega na połączeniu walorów turystycznych i krajobrazowych z atrakcyjnymi obiektami rekreacyjnymi, zabytkami oraz licznymi wydarzeniami kulturalno-rozrywkowymi. Osoby szukające dobrej zabawy znajdą liczne kluby oferujące tańce do białego rana, poza tym miasto organizuje liczne imprezy muzyczne i eventy artystyczne.
Położenie Gdyni obok Sopotu i Gdańska sprawia, że łatwo jest korzystać z atrakcji całego Trójmiasta. Jednakże sama Gdynia, żeglarska stolica Polski, również ma wiele do zaoferowania. Ulubione miejsce spacerów mieszkańców i turystów stanowi Bulwar Nadmorski – to dwukilometrowa trasa ciągnąca się od Skweru Kościuszki po podnóże Kamiennej Góry. Spacer można kontynuować, idąc plażą do Klifu Redłowskiego, na molo w Orłowie czy nawet do Sopotu.
W Gdyni jest organizowany Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, co na kilka dni czyni miasto polskim Cannes. Podczas festiwalu publiczność może uczestniczyć w pokazach i spotkaniach z gwiazdami. Ponadto w Gdyni odbywa się wiele imprez okolicznościowych: majówka, Dni Europejskie, Noc Świętojańska, pikniki, festiwale szant, zakończenie lata, a także Open'er Festival – plenerowe koncerty na lotnisku Babie Doły, każdego roku gromadzący dziesiątki tysięcy widzów.
Atrakcje Gdyni:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotton Hotel sp. z o.o., ul. św. Piotra 8, 81-347 Gdynia, NIP: 5862213860
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotton Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!