Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt VacationClub 5 Mórz Apartments spełnia standardy Triverna
Apartamenty Standard składają się z sypialni i salonu z aneksem kuchennym oraz prywatnej łazienki z prysznicem. Pokoje są przestronne, dzięki czemu mogą pomieścić nawet 4 osoby. Do dyspozycji gości jest aneks kuchenny z lodówką, zmywarką (wybrane apartamenty), piekarnikiem (wybrane apartamenty), płytą kuchenną, czajnikiem oraz kompletem naczyń, akcesoriami kuchennymi, i kieliszkami do wina. Wszystko co niezbędne, aby samodzielnie przygotować posiłki. Ponadto każdy apartament wyposażony jest w telewizor, suszarkę do włosów, żelazko, odkurzacz (wybrane apartamenty) oraz bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Ponadto każdy pokój posiada prywatny balkon, na którym można miło spędzić czas. Jest to świetne miejsce zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par.
Na terenie obiektu znajduje kryty basen, z którego goście VacationClub mogą bezpłatnie korzystać. Ponadto mają oni również dostęp do saun, groty solnej, placu zabaw dla dzieci oraz plenerowej siłowni znajdujących na terenie osiedla w otoczeniu pełnym zieleni. Dostępność i godziny otwarcia ustala administracja osiedla.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
maks. 3 osoby
maks. 4 osoby
ODBIÓR KLUCZY: Recepcja VacationClub ul. Sułkowskiego 9; 78-100 Kołobrzeg
Miłośnicy aktywności fizycznej mają do dyspozycji liczne szlaki turystyczne, m.in. międzynarodową trasę rowerową, która ciągnie się wzdłuż wybrzeża.
W niewielkiej odległości znajduje się bardziej znane Ustronie Morskie, gdzie mieści się wiele ciekawych miejsc do odwiedzenia. Warto wybrać się na mola spacerowe czy do przystani rybackiej i skansenu chleba.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vacation Club 2 Sp. z o.o. sp. k., ul.Marszałkowska 72/17, 00-545 Warszawa, NIP: 7010564630
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest VacationClub 5 Mórz Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!