Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wadowice rozsławiła rodzina Wojtyłów, w której 18 maja 1920 roku na świat przyszedł Karol, późniejszy papież Jan Paweł II. Dom Rodzinny Ojca Świętego został przekształcony w muzeum, dokumentujące życie i działalność kapłańską, a także związki papieża z Wadowicami. Muzeum Papieskie jest najczęściej odwiedzanym w Wadowicach. Turyści przybywający do miasta zwykle dają się skusić także na kremówki – ulubione słodkości Karola Wojtyły.
Osoby przybywające do Wadowic w celach pielgrzymkowych poza wizytą w Muzeum Papieskim powinny odwiedzić także dwie zabytkowe świątynie – stojącą przy rynku Bazylikę Ofiarowania NMP oraz klasztor ojców karmelitów bosych i sanktuarium św. Józefa na Górce. Oba historyczne i zadbane, dodatkowo w bazylice znajduje się cudowny obraz Matki Bożej Nieustającej Pomocy, który w 1999 roku został koronowany przez papieża Jana Pawła II.
Atrakcje w okolicy Wadowic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Efektywny Hotel Sp. z o.o., Zakopiańska 64, 34-100 Jaroszowice, NIP: 9442276152
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Młyn Jacka Hotel & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".