Green Max (ex Chervo Club Sirena)
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
6.9
9 opinii
6.9
9 opinii
Opis oferty
Hotel
- Dostęp do Internetu
- Dla dzieci
- Blisko lotniska
- Udogodnienia dla niepełnosprawnych
- Klimatyzacja
- Kurort nadmorski
- Blisko plaży
Atrakcje
- Spa & Wellness
- Klub hotelowy
- Basen odkryty
- Życie nocne
- Sport
Opinie 14
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
1.0
Hotel bez gościnności
Ten hotel to po prostu katastrofa pod względem prawie wszystkich aspektów, jakie powinien mieć normalny hotel. Byliśmy na wakacjach z rodziną i przyjaciółmi, z dziećmi, a hotel wydawał się być rozsądną wartością za pieniądze. Jednakże, wszyscy złapaliśmy rotawirusa/enterowirusa pod koniec naszych wakacji, co szczerze mówiąc zdarzyło nam się po raz pierwszy i zepsuło nam wakacje. Najbardziej nieprzyjemne jest oczywiście to, że dotknęło to niemowlęta (które, swoją drogą, były zaszczepione przeciwko rotawirusowi). Nikt nie pływał w basenie, tylko w morzu, więc uważamy, że mogliśmy to złapać przy bufecie, prawdopodobnie przy nieodpowiednio czyszczonych stolikach dla dzieci lub jedzeniu - to nie jest tak istotne w porównaniu z tym, jak hotel poradził sobie z klientem w tej sytuacji. Kiedy poprosiłem o bezpłatne późne wymeldowanie, aby my i dzieci mogli odpocząć i wrócić do zdrowia po chorobie, menadżer odmówił i sugerował, że skoro zgłosiłem skargę w przeddzień wyjazdu, wszystko sobie wymyśliłem, wspomniał także, że nie ma wolnych pokoi w hotelu i ekipa sprzątająca wychodzi wcześnie, więc nie byłoby kto posprzątać pokój, gdybym zatrzymał pokój dłużej. To zszokowało mnie bardziej niż fakt, że w hotelu była infekcja. Wygląda na to, że przedstawiciele hotelu i zarządzanie całkowicie zapomnieli, czym jest gościnność. Zamiast powiedzieć „przykro nam, że ci się to przytrafiło, jak możemy ci pomóc, czujesz się lepiej teraz” itp., usłyszałem to, co usłyszałem. I to była odpowiedź menadżera hotelu, co sprawia, że jest jeszcze gorzej. Jeszcze raz, drogi dyrektorze generalny i zespole, chciałbym powiedzieć, że turyści nie muszą wiedzieć, jakie problemy ma hotel, hotel powinien rozmawiać i oferować rozwiązania, opcje. Zawsze są opcje. W końcu, udzielili mi dwóch dodatkowych godzin, ale bardzo nieprzyjemne doświadczenie z hotelem wciąż trwa. I szczerze mówiąc, nienawidzę skarżyć się i prawie nigdy nie wystawiam negatywnych komentarzy, ale w tym przypadku chciałbym, żeby ludzie wiedzieli. Warto także wspomnieć, że podłogi w pokoju w ogóle nie są myte. Mam nadzieję, że robią to przynajmniej między gośćmi, ale sądząc po moich już nie białych skarpetkach, nie. W pokojach nie ma Wi-Fi, chociaż nie było to dla nas niespodzianką; zawsze można wziąć turecką kartę e-SIM (lub nawet zrobić detoks cyfrowy), ale Wi-Fi w holu jest także bardzo wolne. Ogólnie rzecz biorąc, nie ma pytań o pokoje, chociaż trzeba zrozumieć, że są dość stare i wymagają remontu. Może stara i wymagająca naprawy kanalizacja była powodem obrzydliwego zapachu w okolicy restauracji na zewnątrz podczas kolacji przez 2 dni. Duży teren hotelu to zdecydowany atut. Ogólnie rzecz biorąc, wolałbym wybrać inny hotel, jeśli miałbym inną opcję.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej