5 554 zł
Kadmo by Aycon
7.4
4 opinie
7.4
4 opinie
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Hotel Kadmo by Aycon usytuowany jest w samym sercu tętniącego życiem malowniczego, nadmorskiego miasteczka Budva na Riwierze Czarnogórskiej, w odległości krótkiego spaceru od plaży, starówki i centrum miasta. Obiekt dysponuje 27 nowoczesnymi i komfortowymi pokojami gościnnymi wyposażonymi w klimatyzację, telewizję satelitarną, minibar, czajnik elektryczny, dostęp do sieci WiFi oraz łazienkę z suszarką do włosów. Z przestronnego tarasu rozciąga się niezapomniany panoramiczny widok na okolicę. Udogodniani hotelu obejmują basen odkryty, parking oraz restaurację serwująca dania kuchni międzynarodowej.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Piaszczysto-żwirowa
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Basen x1
Basen zewnętrzny
Sauna •
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Wypożyczalnia rowerów •
Wyżywienie
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Restauracja a'la carte
Udogodnienia w pokoju
Indywidualnie regulowana klimatyzacja
Ogrzewanie
WiFi
Balkon
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Telefon z bezpośrednią linią •
Sejf •
Czajnik elektryczny
Zestaw do parzenia kawy/herbaty
Minibar •
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Szlafrok
Zasilanie 220V
Łóżeczko dziecięce na życzenie
Sprzątanie
Niedostępne
Pokoje dla palących, przystosowanie dla wózków inwalidzkich
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 27
Całodobowa recepcja
WiFi
Internet przewodowy
Zwierzęta są akceptowane
Parking
Garaż
Odbiór kluczy
Późne wymeldowanie •
Połączenia lokalne i międzynarodowe
Usługa transferu •
Usługa prania •
Opieka medyczna •
Całodobowa ochrona
Goniec hotelowy •
Wypożyczalnia rowerów •
Klimatyzacja w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Kominek
Czujnik dymu
Sejf hotelowy
Winda
Taras
Taras słoneczny
Pokój bagażowy
Prywatny basen
Kawiarnia
Restauracja
Wysokie krzesełka
Bar przekąskowy przy basenie
Klimatyzacja w restauracji
Sala śniadaniowa
Drukarka
Kserokopiarka
Faks
Odkryty basen ze słodką wodą
Odkryty podgrzewany basen
Sauna
Dostęp dla wózków inwalidzkich
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 10:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko Tivat – 18 km
Port – 25 km
Plaża – 600 m
Centrum miasta – 800 m
Strefa rozrywki – 600 m
Przystanek komunikacji publicznej – 200 m
Dworzec kolejowy/autobusowy – 200 m
Atrakcje turystyczne
Stare miasto w Budvie – 1,6 km
Aqua Park Mediteran – 2,6 km
Fort Mogren – 2,8 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
Lot
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm) oraz małą torebkę (40x35x12cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 430 PLN/szt. WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg. Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Klienci objęci są obowiązkowym podatkiem turystycznym, który jest pobierany na miejscu w hotelu
Dorośli: ok. 1,5 EUR/os. /dzień, dzieci 12 - 18 lat ok. 1 EUR/os. /dzień, poniżej 12 lat ok. 0,50 EUR/os. /dzień.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Superior room (balcony)
2 dorosłych
Standard familyroom (balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parkingos, Szybowcowa 2a, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 554 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.1
Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.
Zalety
• Przestronne pokoje i łazienki.
Wady
• Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Październik
Przed podróżą
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej