Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Pension U Komarku spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Pensjonat U Komarku*** to ciche i niedrogie zakwaterowanie rodzinnego typu w samym sercu Szpindlerowego Młyna. Wszystkie zimowe i letnie atrakcje będziecie mieć w zasięgu ręki. Szpindlerowy Młyn jest jednym z największych ośrodków narciarskich w Czechach. Okolica jest atrakcyjna dla doświadczonych i zupełnie początkujących miłośników sportów zimowych. Latem oferuje liczne szlaki piesze i rowerowe, ścieżki edukacyjne i możliwość wybrania się na Śnieżkę – najwyższą górę Republiki Czech.
Pensjonat U Komarku*** posiada osiem nowo wyremontowanych kameralnych pokoi. Może pomieścić maksymalnie 31 gości. Pokoje nadają się na rodzinne wakacje oraz wyjazd ze znajomymi czy współpracownikami. Pokój 2-osobowy z dużym łóżkiem i rozkładaną sofą sprawdzi się na rodzinny pobyt. Mały pokój typu twin sprawdzi się na krótki wypad narciarski. Każdy pokój jest wyposażony w małą lodówkę, nowoczesny TV, dostęp do wi-fi oraz łazienkę z prysznicem, wysokiej jakości ręcznikami i kosmetykami.
Pensjonat nie posiada restauracji. Śniadania są podawane w formie bufetu w sali jadalnej wyposażonej w dostępny dla gości aneks kuchenny. Znajdziemy tam wybór pieczywa, nabiału, wędlin, słodkości, płatków śniadaniowych. Aneks kuchenny jest wyposażony m.in. w płytę grzewczą oraz mikrofalówkę.
Na gości pensjonatu czekają przechowalnia sprzętu narciarskiego oraz świetlica z aneksem kuchennym. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się bezpłatny parking.
W ośrodku narciarskim Szpindlerowy Młyn można liczyć na 27 km tras zjazdowych oraz dziesiątki kilometrów tras do narciarstwa biegowego i skialpinizmu. To bardzo atrakcyjne, a przy tym ciche miejsce na całoroczną rekreację. Poza wycieczką na Śnieżkę warto wyruszyć także do źródeł Łaby.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
15 m2
maks. 2 osoby
19 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Zimą malowniczo położony kurort oferuje 14 wyciągów narciarskich i kolejek linowych, a łączna długość perfekcyjnie przygotowanych tras zjazdowych przekracza 25 km. Miłośnicy narciarstwa biegowego znajdą ponad 85 km oznakowanych i utrzymanych tras biegowych w okolicach Szpindlerowego Młyna oraz 150 km tras biegowych w partiach grzbietowych.
Latem przed gośćmi Szpindlerowego Młyna otwierają się szerokie możliwości wędrowania po górskich szlakach, wyruszania na wycieczki rowerowe oraz uprawiania sportów wodnych. Tym ostatnim można oddać się na sprzyjającej kajakarstwu górskiemu rzece Łabie oraz w zbiorniku zaporowym Labska.
17 km na zachód, także u stóp Karkonoszy, znajduje się słynący ze skoczni narciarskich oraz piwa Harrachov. Pierwsza skocznia narciarska powstała tam już w 1920 roku, obecnie funkcjonuje ich aż osiem, włącznie ze skocznią mamucią. Atrakcje stworzyła także sama natura – warto zobaczyć Wodospad Mumlawski – rząd malowniczych kaskad utworzonych na granitowych progach, uznany za jeden z 7 cudów Karkonoszy.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: U Komarku s.r.o., Skolska 689/20, 110 00 Praha, NIP: CZ10675191
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pension U Komarku. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!