Kurs online Pracownik działu kadr i płac z zaświadczeniem MEN za 89 zł z P&M Management Group




Oferta

  • 89 zł zamiast 399 zł kurs online Pracownik działu kadr i płac.

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie jego ukończenia (wydawane na wzorach MEN - ustawa z dnia 11.01.2012 Dz.U z 2014 r poz. 622) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie, egzamin i przesyłkę.

Program kursu

Część kadrowa (30 godz. dydaktycznych)

  • Podstawowe definicje i zagadnienia prawa pracy, w tym m.in. prowadzenie i przechowywanie teczki akt pracowników, obowiązki pracodawcy związane z zatrudnieniem pracownika, regulaminy, związki zawodowe.
  • Nawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę.
  • Inne formy zatrudnienia (umowa cywilno-prawna, stosunek pracy na podstawie mianowania, powołania, wyboru, kontrakt menedżerski i inne).
  • Zmiana warunków umowy o pracę w zależności od przypadku (wypowiedzenie zmieniające, porozumienie zmieniające, aneksy, likwidacja pracodawcy i inne).
  • Odpowiedzialność materialna pracowników za niewykonanie, nienależyte wykonanie pracy lub za mienie powierzone.
  • Kary, nagany i wyróżnienia.
  • Czas pracy.
  • Uprawnienia pracownicze wynikające z rodzicielstwa.
  • Urlopy pracownicze.
  • Świadectwo pracy.
  • Dokumentacja kadrowa.

Część płacowa (35 godz. dydaktycznych)

  • Wynagradzanie za pracę i odprawy.
  • Zgłaszanie pracownika do ZUS i wyrejestrowanie – zagadnienia i dokumentacja. Zagadnienia i przykłady.
  • Rozliczenia z ZUS, deklaracje i załączniki, terminy przesyłania i wpłat.
  • Ubezpieczenie społeczne, chorobowe i zdrowotne, rozliczania składek na FP i FGŚP.
  • Rozliczenia z Urzędem Skarbowym, deklaracje, terminy.
  • Zasiłek chorobowy, opiekuńczy, macierzyński. świadczenie rehabilitacyjne.
  • Wypadki przy pracy, w drodze do pracy, w drodze z pracy.
  • Wyliczanie wynagrodzeń (miesięcznych, za niepełny miesiąc, za czas choroby, urlopu, za nadgodziny i inne) zagadnienia, przykłady i ćwiczenia.
  • Sporządzanie i korekty list płac – przykłady i ćwiczenia.
  • Korekty dokumentów płacowych, ich przyczyny i sposoby dokonywania korekt – przykłady.
  • Zasady ustalania podatku dochodowego. 
  • Korekty podatku dochodowego – przykłady i ćwiczenia.
  • Przykłady sporządzanie deklaracji podatkowych – PIT-4R,PIT-11, PIT-40.
  • Sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych i podatku dochodowego.

Dodatkowe informacje:

  • Czas kursu: 65 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia. Poszczególne części kursu udostępniane będą w kilku seriach w odstępach czasowych zgodnie z harmonogramem kursu.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.
  • Kurs kończy egzamin wewnętrzny, który obejmuje sprawdzenie wiadomości zdobytych na kursie. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem MEN.

Uczestnik kursu pozna zasady wyliczania wynagrodzeń w różnych sytuacjach, pozna tajniki rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz wszystkie zagadnienia z zakresu kadr związane z zatrudnieniem pracowników.


W skrócie

Kurs dla osób pragnących znaleźć zatrudnienie w działach kadr i płac, chcących zdobyć lub odświeżyć wiedzę z tej tematyki

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje konto.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: szkolenia@pm-managementgroup.home.pl wraz z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu oraz wypełnionym zgłoszeniem na kurs. Po przesłaniu kompletu dokumentów (groupon + zgłoszenie na kurs) klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej terminie 24 godzin.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

399 zł od 89 zł
Rabat w wysokości: 78%
Oszczędzasz: 310 zł
Oferta ważna do: bezterminowo
Oferta z: Groupon
Przejdź do oferty


Strona firmowa